Sayfalar

İnternetteki içeriklerimi neden sildim?

 Merhabalar,


Uzun bir zamandır edebiyat veya müzik alanında herhangi bir ürün ortaya çıkarmadığım gibi, internette bulunan ve resmi olarak "hakkareally" mahlasını taşıyan neredeyse tüm müzik eserlerimi sildim. Yaklaşık 15 yıldır YouTube'da ve 10 yıldır SoundCloud sitelerinde bulunan ve yüzbinlerce görüntüleme veya dinleme almış olan müzik eserlerini bir süre sonra gerçek isim ve soy ismimle çıkarmış olduğum albüm kapsamında Spotify ve Apple Music gibi platformlarda beklettikten sonra bu platformlar da dahil olmak üzere her yerden kaldırdım.


NEDEN:

Nedeni basit aslında, beklediğim ilgiyi görmemeleri ve benim de artık bu eserleri çok fazla eleştirmeye başlamış olmam. Özeleştiriyi biraz abarttığımı düşünebilirsiniz ama bu eserlerin büyük kısmı çok kıt imkanlarla hazırlanmış ve çok fazla acemice çalışılmış öğelerle doluydu. Bu nedenlerle belki müziğin başka bir yerinden yeniden başlarım diye tüm müzik çalışmalarımı internet ortamında sildim. 

Belki ilerde yeniden bir şeyler yapmaya başlarız, ama hayat da internet de Türkiye de çok değişti, artık sanatın sirayet etmediği bir ülkede yaşadığımızı kabul ederek, zaten pek de ustalık barındıramayan içeriklerin şu an için icrasına bir ara vermeyi çok görmüyorum kendime de başka acemi içerik üreticilerine de...

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum filan...